Bilety - online. Kino, teatr, koncert. Sport - koszykówka, piłka nożna, żużel.






login

haslo

Zaloguj się
przypomnij hasło
zarejestruj się
Strona
główna
O nas
Regulamin
Współpraca
Pomoc
Kontakt
FAQ
PP
KATEGORIE
SPORT
PIŁKA NOŻNA
ŻUŻEL
SIATKÓWKA
KOSZYKÓWKA
SPORTY WALKI
KULTURA
TEATR
OPERA
KINO
KONCERT
TURYSTYKA
WYCIECZKI
Najczęściej zadawane pytania:
1.Jak kupić bilet na stronie?
W pierwszej kolejności należy dokonać rezerwacji biletów na wybraną imprezę. Po udanej próbie zamówienie i jego szczegóły ukażą się w edycji profilu w sekcji "Rezerwacje". Zapłaty za bilety należy dokonać ze środków zgromadzonych na koncie serwisu bilet.pax.pl używając przycisku "Zapłać" lub w przypadku braku dostępnych środków należy dokonać zapłaty przy pomocy dostępnych kanałów płatności internetowych. Należy pamiętać, że czas na dokonanie płatności za zarezerwowane bilety jest ograniczony i wynosi ok. 30 min.
2.Czy muszę zasilać konto w bilet.pax.pl środkami pieniężnymi?
Nie ma takiego obowiązku. Za bilety można płacić bezpośrednio po ich zarezerwowaniu, wówczas jednak należy dysponować kartą kredytową lub kontem w banku zapewniającym natychmiastowe księgowanie przelewów. „Zasil konto” to rozwiązanie dla tych osób, które nie mają możliwości natychmiastowej zapłaty, a chcieliby kupić bilety w naszym serwisie. W opcji tej dostępne są dodatkowe kanały płatności, takie jak: zwykły przelew, zapłać w Żabce lub na poczcie. Po zaksięgowaniu wpłaty środki pojawią się na koncie w bilet.pax.pl i będzie można dokonać zakupu biletów.
3.Jaka jest różnica między "Zasil konto" a "Wpłać"?
Opcja „Zasil konto” daje znacznie szerszy wachlarz kanałów płatności, którymi można przesłać środki pieniężne na swoje konto w serwisie bilet.pax.pl. Opcja „Wpłać” pojawia się wówczas, gdy dokonaliśmy już rezerwacji i w serwisie brakuje środków na jej opłacenie. Ponieważ rezerwacja jest tymczasowa, po wybraniu „Wpłać” dostępne będą wyłącznie te kanały płatności, które gwarantują natychmiastowe księgowanie przelewu.
4.Ile mam czasu na dokonanie płatności za zarezerwowane bilety?
Od momentu pomyślnie zakończonej operacji rezerwowania biletów i pojawieniu się zamówienia w sekcji "Rezerwacje" czas na zatwierdzenie płatności wynosi ok. 30 min. Po tym czasie zamówienie zniknie, a zarezerwowane bilety wrócą do puli wolnych i dostępnych w sprzedaży. Jeśli zapłata nastąpi po tym czasie, środki pieniężne pojawią się na Państwa koncie w serwisie bilet.pax.pl. Należy wówczas ponownie dokonać rezerwacji i zapłacić już dostępnymi środkami.
5.Zarezerwowałem(-am) bilety, chcę wpłacić, ale mój bank nie jest dostępny. Co zrobić?
Jest to ten przypadek, w którym niestety bank nie zapewnia natychmiastowego księgowania. Może być to spowodowane np. porą dnia, w której takiej funkcji bank nie udostępnia. Można wtedy zasilić konto korzystając z opcji „Zasil konto” w sekcji „Gotówka”. Po pojawieniu się środków na koncie użytkownika serwisu bilet.pax.pl będzie można dokonać zakupu biletów.
6.Czy istnieje ograniczenie ilościowe kupowanych biletów?
Tak, w celu zapewnienia Organizatorom bezpieczeństwa związanego z nieuczciwym handlem biletami dla niektórych imprez mogą zostać włączone takie ograniczenia. O wszelkich ograniczeniach dotyczących sprzedaży biletów za pośrednictwem serwisu bilet.pax.pl decyduje Organizator, a informacje takie znajdują się na stronie internetowej Organizatora imprezy. Po określonym czasie klienci będą mogli zdobywać statusy i poziomy zaufania pozwalające na indywidualne ustawienia ograniczeń dotyczących zarówno ilości nabywanych biletów jak i cen oraz możliwości zwrotów.
7.Jakie ponoszę koszty zakupu biletów?
Klient nie ponosi żadnych kosztów zakupu biletów. Ostateczna cena jest tą, którą zaoferował Organizator imprezy. Rezerwacją kupujący zarządza w serwisie bilet pax.pl i tam może ją wydrukować. Należy zadbać, aby do takiej rezerwacji nie miały dostępu osoby trzecie.
8.Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych biletów?
Tak, jeśli Organizator udostępnił taką możliwość. Należy upewnić się najpierw, jakie warunki sprzedaży oferuje Organizator. Możliwość zwrotu biletów jest przeważnie ograniczona czasem pozostałym do imprezy i ustalana indywidualnie przez Organizatorów. Na krótko przed imprezą na pewno takiej możliwości nie należy się spodziewać.
9.Jak wygląda procedura zwrotu biletów?
Jeśli aktualna jest możliwość zwrotu biletów, w sekcji "Drukuj bilet" dostępny jest przycisk "Zwrot". Po jego wybraniu i potwierdzeniu operacji bilety wrócą do sprzedaży, a środki pojawią się na koncie w serwisie. Operacja taka nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Zwrot dotyczy zawsze całej rezerwacji.
10.Jak otrzymam zakupione bilety?
Zakupione bilety należy wydrukować ze strony bilet.pax.pl. Nie ma potrzeby wysyłania biletów, dzięki czemu klient nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z wysyłką.
11.Jakie dane osobowe są niezbędne przy zakupie biletów?
Wymogi dotyczące niezbędnych danych osobowych określa Organizator. Dobrą praktyką jest, aby przynajmniej kupujący podał Imię, Nazwisko oraz PESEL. Pozwoli to w nietypowych przypadkach na łatwą identyfikację właściciela biletów (np. w przypadku kradzieży lub spreparowania rezerwacji). W systemie organizatora będą zawsze prawdziwe dane podane przez kupującego. Im dokładniejsze informacje podamy, tym łatwiej zostaniemy zidentyfikowani jako faktyczni właściciele biletów.
12.Czy do każdego biletu muszę przypisać osobę?
Również zależy to od Organizatora imprezy. Należy pamiętać o tym, że na niektóre imprezy ustawowo obowiązuje identyfikacja uczestników. Dotyczy to przeważnie imprez sportowych. O konieczności podania danych personalnych uczestników należy dowiedzieć się u Organizatora imprezy.
13.Czy mogę zmienić osoby przypisane do zakupionych przeze mnie biletów?
Tak, takie zmiany można robić bez ograniczeń. Należy pamiętać jednak o tym, że po wprowadzeniu zmian należy ponownie wydrukować bilety. Możliwość zmiany danych blokowana jest automatycznie z chwilą rozpoczęcia imprezy.
14.Czy mogę dokonać zwrotu niewykorzystanych środków pieniężnych na moje konto?
Tak, w każdej chwili można wydać polecenie zwrotu środków na wskazane konto. Wówczas dopiero doliczone zostaną koszty związane z obsługą płatności elektronicznej i obsługi sprzedaży. Wynoszą one aktualnie 3% wypłacanej kwoty (nie mniej niż 1 zł).



Logo tpay.com


INFORMATOR copyright @ Bilet.Pax.pl 2012
O nas
Kontakt
Regulamin
Jak kupić bilet ?
Dla organizatorów
Polityka prywatności